Відкритість системи – основна вимога портових елеваторів до автоматизації | KMZ Industries

Відкритість системи – основна вимога портових елеваторів до автоматизації

21 листопада 2019 року в Одесі відбулася V Міжнародна конференція «Зернові термінали: нові проєкти, обладнання та технології». Захід мав практичну спрямованість, спікери порушували найбільш актуальні питання, якими живуть порти та стивідорні компанії сьогодні, а учасники ділилися досвідом і брали активну участь в обговоренні.

 

Спеціально для конференції керівник напрямку «Автоматизація елеваторів» KMZ Industries Олексій Ломакін підготував розповідь-кейс про автоматизацію портового елеватора «на ходу», без необхідності зупинки його роботи.

 

Основні тези доповіді:

  • Пріоритети. За результатами аналізу звернень замовників KMZ Industries за останній рік основна потреба в цьому сегменті – модернізація існуючої системи управління технологічним процесом. Для портових елеваторів, де робота триває 24/7, це питання особливо актуальне.
  • «Монополія» на ринку. Автоматизація – це благо, і портові елеватори розуміють це як ніхто інший. Та, впровадивши її, часто стикаються із проблемою неможливості внесення змін у програму управління технологічним процесом, як тільки це знадобиться. Доводиться звертатися не просто до спеціалізованих компаній, а лише безпосередньо до автоматизатора, який розробляв програму. А далі – зупиняти об’єкт на період доопрацювання ПЗ.
  • В заручниках у автоматизації? Проблема посилюється тим, що надійних ефективних автоматизаторів на ринку не так вже й багато, а компанії-одноденки періодично закриваються. Тож елеватор опиняється в заручниках ситуації з відсутністю шансів змінити систему.
  • Вихід є! Аби вирішити цю проблему й надати портовим елеваторам більші можливості, KMZ Industries розробила відкриту систему управління технологічним процесом – програмне забезпечення, яке дозволяє вносити зміни не лише компанії-розробнику, а і його власнику без необхідності зупинки технологічного процесу.
  • Відкритість+захищеність. У будь-який час – саме зараз, за рік, два чи п’ять – користувач власними силами може достосувати і модифікувати цей продукт до своїх потреб, наприклад, при розширенні чи модернізації об’єкту. При цьому можливості розширення функціоналу в програмі майже необмежені. У той же час, незважаючи на відкритість ПЗ, воно серйозно захищене: при обробці програмою даних використовується максимальна кількість алгоритмів шифрування, хмарне сховище тощо. Зазвичай саме портові елеватори можуть похвалитися досвідченими фахівцями, які розуміють технологічний процес і володіють навичками роботи із сучасними технічними засобами управління, – тому в першу чергу саме вони, без залучення компаній-автоматизаторів, можуть внести зміни чи доопрацювати систему.
  • Практична реалізація. Така відкрита система вже впроваджена KMZ Industries на одному з портових елеваторів в Україні, тож про особливості її функціонування і переваги можна говорити, зважаючи на реальну практику.

 

Раді бути корисними нашим клієнтам!

Прокрутити до верху

Натисніть «Подобається», щоб читати
KMZ Industries у Facebook