Завантаження

    UA

    Статті та огляди
    Статті та огляди

    Елеватори готуються до нового сезону

    17.05.2022

    Попри складнощі роботи в умовах війни підприємства працюють на продовольчу безпеку країни і наразі активно готуються до нового сезону: зачищають силоси, проводять ретельний огляд обладнання, оцінюють стан футерування.

    Що і коли перевіряють?

    Існує три типи регулярних оглядів на елеваторі: щоденний, плановий і власне міжсезонний. Останній, як стверджують спеціалісти, – наймасштабніший та, що називається, найприскіпливіший.

    «Тут обладнання оглядається максимально ретельно: в тому числі вимірюються товщини самопливних систем, оцінюється стан футерування, за необхідності замінюють вузли й деталі обладнання, – пояснює директор з монтажу та будівництва KMZ Industries В’ячеслав Степанчук. – Також саме для цього огляду компанії зазвичай запрошують нас як виробника, щоб провести огляд обладнання, яке вже знаходиться в експлуатації».

    Перевагами огляду саме від заводу-виробника експлуатанти називають його зацікавленість у грамотній експлуатації виробленого обладнання і незаангажованість спеціалістів: вони не приховуватимуть виявлених недоліків (чим іноді грішить персонал), а їхній професійний досвід допоможе виявити огріхи в експлуатації й одразу запропонувати коригуючі дії.

    Залучення професіоналів убезпечить і від нещасних випадків: які трапляються, коли обладнання експлуатують несправним або ж лагодити його береться робітник без відповідної кваліфікації.

    А кому довірити щоденний та плановий огляди?

    Щоденний огляд проводиться персоналом елеватора: оглядаючи силоси, у першу чергу перевіряють, щоб фундаменти не мали видимих кренів і тріщин, стінові панелі та ребра жорсткості – деформацій, щоб були відсутні протікання, не порушені гідроізоляція і антикорозійний захист.

    Транспортне обладнання в процесі експлуатації оглядається на предмет сторонніх шумів і вібрацій, підвищених температур підшипникових вузлів, а також чи не просипається продукція в самопливних системах.

    Усі невідповідності та відхилення обов’язково фіксуються в журналах щоденного огляду обладнання. Недоліки, які можна швидко усунити, виправляються персоналом елеватора. Також на підставі таких оглядів ухвалюються рішення щодо проведення позапланового огляду.

    «Ще один огляд – плановий. Він проводиться відповідно до внутрішнього регламенту проведення оглядів: окрім іншого, відкриваються кришки обладнання, оглядаються приводні/натяжні вузли, натяг ланцюгів/стрічок, контролюється прямолінійність і плавність ходу тягових органів. Усі дії обов’язково фіксуються, невідкладні проблеми оперативно усуваються, – розповідає про деталі процесу директор з будівництва та монтажу KMZ Industries. – Саме на основі цього огляду іплануються поточніта капітальні ремонти елеваторного обладнання».

    Апгрейд елеватора: міжсезоння – найкращий час

    Перервою міжсезоння користуються й підприємства, які проводять не лише ремонт, а й запланували реконструкцію та модернізацію – у тому числі, для посилення власних потужностей та швидкостей. Це, зокрема, стосується і транспортного обладнання на елеваторі.

    «З-поміж партій обладнання для будівництва нових зерносховищ цього тижнядо Черкаської області, наприклад,відвантажуємоі транспортне обладнання для модернізації – наоб’єктісаме заплановано заміну транспортних систем, їх продуктивність складатиме 175 т/г, – розповідає В’ячеслав Степанчук. – Монтаж нового обладнання виконуватимуть спеціалісти KMZ Industries – тож оновлений елеватор вчасно увійде у новий сезон».

    Оригінал статті опубліковано на сайті Agroreview.com

    ПОПУЛЯРНЕ

    Хліб-Агро

    Кожне господарство має свою унікальну історію, несхожу на інші, і за кожною обов'язково стоїть особиста історія фермера та його родини. Шлях до успіху власника ФГ «Хліб-Агро» Володимира Ткаченка був непростим і, можна сказати, відбувся скоріше «всупереч», ніж «завдяки». Докладніше

    Унікальний стрічковий транспортер для зерна

    Нещодавно KMZ Industries представив ринку ще одну свою нову розробку – унікальний стрічковий транспортер для зерна (або стрічковий конвейєр) закритого типу. Докладніше

    ПРО СИТУАЦІЮ ІЗ ФІНАНСУВАННЯМ БУДІВНИЦТВА ЕЛЕВАТОРІВ В УКРАЇНІ

    Про потреби в цільових програмах фінансування усіх напрямків українського агробізнесу. Чи будують наразі елеватори, і як будується? З якими фінансовими проблемами стикаються ті, хто будує нове зерносховище, чи хотів би додати пару силосів на існуючий елеватор? Докладніше

    ДЕПАРТАМЕНТ АВТОМАТИЗАЦІЇ KMZ INDUSTRIES УСПІШНО РЕАЛІЗУВАВ ЧЕРГОВИЙ ПРОЄКТ

    Наші спеціалісти автоматизували зерносушарку для одного із замовників в Чернігівській області. Докладніше

    ЧОМУ СИЛОСИ З ОДНАКОВОЮ ЄМНІСТЮ ВАЖАТЬ ПО-РІЗНОМУ?

    За розрахунками аналітиків KSE, морська блокада вже обійшлася українським аграріям в 11,9 млрд дол. Це найбільша стаття втрат агропромислового комплексу за період великої війни. Детальна аналітика з коментарями KMZ Industries і замовника нашого заводу. Докладніше

    САМБІРСЬКИЙ ЕЛЕВАТОР

    Елеватор на Львівщині було розширено обладнанням виробництва KMZ Industries. Докладніше

    Чернігівський елеватор з Донецьким корінням

    Про зведення 60 000 елеватора «з нуля», про будівництво біогазового заводу, про втрату потужностей на тимчасово окупованих територіях та релокацію до Чернігівщини розповідає власник елеватора Євгеній Іщенко-Гіллер. Докладніше

    МАЄМО ДОПОМАГАТИ АГРАРІЯМ ОПЕРАТИВНО ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМУ З НЕСТАЧЕЮ ЕЛЕВАТОРНИХ ПОТУЖНОСТЕЙ

    За розрахунками аналітиків KSE, морська блокада вже обійшлася українським аграріям в 11,9 млрд дол. Це найбільша стаття втрат агропромислового комплексу за період великої війни. Детальна аналітика з коментарями KMZ Industries і замовника нашого заводу Докладніше
    СВІТОВИЙ ВИРОБНИК

    ПОНАД 5000 ПРОЄКТІВ
    ВТІЛЕНО В СВІТІ

    Поділитися:
    Відправити посилання
    на цю сторінку: