17.05.2022
Попри складнощі роботи в умовах війни підприємства працюють на продовольчу безпеку країни і наразі активно готуються до нового сезону: зачищають силоси, проводять ретельний огляд обладнання, оцінюють стан футерування.
Існує три типи регулярних оглядів на елеваторі: щоденний, плановий і власне міжсезонний. Останній, як стверджують спеціалісти, – наймасштабніший та, що називається, найприскіпливіший.
«Тут обладнання оглядається максимально ретельно: в тому числі вимірюються товщини самопливних систем, оцінюється стан футерування, за необхідності замінюють вузли й деталі обладнання, – пояснює директор з монтажу та будівництва KMZ Industries В’ячеслав Степанчук. – Також саме для цього огляду компанії зазвичай запрошують нас як виробника, щоб провести огляд обладнання, яке вже знаходиться в експлуатації».
Перевагами огляду саме від заводу-виробника експлуатанти називають його зацікавленість у грамотній експлуатації виробленого обладнання і незаангажованість спеціалістів: вони не приховуватимуть виявлених недоліків (чим іноді грішить персонал), а їхній професійний досвід допоможе виявити огріхи в експлуатації й одразу запропонувати коригуючі дії.
Залучення професіоналів убезпечить і від нещасних випадків: які трапляються, коли обладнання експлуатують несправним або ж лагодити його береться робітник без відповідної кваліфікації.
Щоденний огляд проводиться персоналом елеватора: оглядаючи силоси, у першу чергу перевіряють, щоб фундаменти не мали видимих кренів і тріщин, стінові панелі та ребра жорсткості – деформацій, щоб були відсутні протікання, не порушені гідроізоляція і антикорозійний захист.
Транспортне обладнання в процесі експлуатації оглядається на предмет сторонніх шумів і вібрацій, підвищених температур підшипникових вузлів, а також чи не просипається продукція в самопливних системах.
Усі невідповідності та відхилення обов’язково фіксуються в журналах щоденного огляду обладнання. Недоліки, які можна швидко усунити, виправляються персоналом елеватора. Також на підставі таких оглядів ухвалюються рішення щодо проведення позапланового огляду.
«Ще один огляд – плановий. Він проводиться відповідно до внутрішнього регламенту проведення оглядів: окрім іншого, відкриваються кришки обладнання, оглядаються приводні/натяжні вузли, натяг ланцюгів/стрічок, контролюється прямолінійність і плавність ходу тягових органів. Усі дії обов’язково фіксуються, невідкладні проблеми оперативно усуваються, – розповідає про деталі процесу директор з будівництва та монтажу KMZ Industries. – Саме на основі цього огляду іплануються поточніта капітальні ремонти елеваторного обладнання».
Перервою міжсезоння користуються й підприємства, які проводять не лише ремонт, а й запланували реконструкцію та модернізацію – у тому числі, для посилення власних потужностей та швидкостей. Це, зокрема, стосується і транспортного обладнання на елеваторі.
«З-поміж партій обладнання для будівництва нових зерносховищ цього тижнядо Черкаської області, наприклад,відвантажуємоі транспортне обладнання для модернізації – наоб’єктісаме заплановано заміну транспортних систем, їх продуктивність складатиме 175 т/г, – розповідає В’ячеслав Степанчук. – Монтаж нового обладнання виконуватимуть спеціалісти KMZ Industries – тож оновлений елеватор вчасно увійде у новий сезон».
Оригінал статті опубліковано на сайті Agroreview.com
+38 (05346) 221 38
39500, Україна, Полтавська обл.,
м. Карлівка, вул. Сергія Нігояна, 2
+38 (050) 435 76 97
sales@kmzindustries.ua ,
02002, Україна, м. Київ,
вул. Микільсько-Слобідська, 2В