Завантаження

    UA

    Новини та події
    Новини та події

    Глобальне розширення виробництва: на завод KMZ Industries переїздить обладнання елеваторного напрямку «Варіант Агро Буд»

    09.12.2021

    Після об’єднання у квітні цього року KMZ Industries та елеваторного напрямку «Варіант Агро Буд» виробничі майданчики обох заводів поєднуються в єдине виробництво, і верстати для виготовлення елеваторного обладнання з Харкова переїжджають на «Карлівський машинобудівний завод» до Полтавської області.

    Переїзд виходить на фінішну пряму

    Генеральний директор KMZ Industries Валерія Калашник зазначила, що переміщення харківських виробничих потужностей елеваторного напрямку «Варіант Агро Буд» до Карлівки – а це 47 одиниць обладнання – йде чітко за графіком і цього місяця виходить на фінішну пряму. Станом на кінець листопада в цеху повністю виконано демонтаж обладнання, яке не використовуватиметься у новому технологічному процесі, й підготовлені фундаменти під обладнання з Харкова та релокацію власних верстатів. Наступного тижня очікується встановлення перших верстатів.

     «До кінця грудня встановимо верстати на нові фундаменти, підключимо та проведемо пусконалагодження як самих верстатів, так і програм їхньої роботи. І з січня плануємо розпочати експлуатувати нове обладнання. Найвищий пік виробництва припадає на весну-літо, тому в новий сезон ми увійдемо з розширеними виробничими потужностями», – зазначила керівниця заводу, відповідаючи на запитання Elevatorist.com.

    На заводі говорять, що безпосередньо переїзд розпочали нещодавно, – аби не постраждали операційні завдання. До цього були виконані всі підготовчі роботи та розроблена дорожня карта релокації. Зараз кінець сезону, замовлень залишилося менше, тому переїзд перейшов в активну фазу.

    Удвічі швидше

    Зазвичай переїзд такого масштабу у підприємств займає в середньому близько року. В KMZ Industries же графік передбачає лише половину цього терміну. Як вдалося досягти цього? У першу чергу завдяки участі у процесі власних досвідчених фахівців, стверджують на заводі. Більшу частину завдань переїзду закриває власне бюро організації ремонту обладнання, постійні бригади монтажно-будівельного підрозділу компанії й відділ автоматизації та електрифікації KMZ Industries.

    Розширення, релокація, чергова модернізація й будівництво нових ділянок

    Найбільші зміни на заводі чекають на цех, який зараз називається заготівельним, – вже скоро йому доведеться змінити назву. Сюди із Харкова перевозять листозгинальне обладнання, верстат для лазерного різання, гільйотини та координатно-пробивні машини. Після оновлення в цеху випускатимуть деталі з оцинкованої сталі, які не вимагають подальшої обробки і після виробництва одразу йдуть на розміщений поруч склад для подальшого відвантаження клієнтам.

    Компанія постійно відстежує передові технології машинобудування й щорічно оптимізує виробничі процеси – і цей рік не став виключенням. На модернізацію та розширення чекають й інші цехи – чергове оновлення заводу йде повним ходом.

    Окрема увага — реорганізації та релокації ділянок виробництва. Все це робиться для покращення  внутрішньоцехової логістики та можливості розширення складських площ та площ для пакування продукції. Зокрема планується будівництво другого великого складського приміщення – воно дозволить одночасно відвантажувати обладнання для п‘ятьох замовників.

    Переобладнання цехів, як і перевезення харківського обладнання, на заводі планують завершити вже до кінця поточного року. А будівництво нового складу готової продукції — у березні 2022-го.

    Розширення команди

    За словами Валерії Калашник, переїзд та модернізація – це не лише верстати, а й працівники: саме вони в центрі виробничого процесу. Вже зараз на заводі активно збільшують команду, загалом набрати планують до 100 нових співробітників.

    ПОПУЛЯРНЕ

    Повністю автоматизований відбір проб працює на двох елеваторах в Україні

    Система була розроблена і реалізована спеціалістами департаменту автоматизації KMZ Industries. Докладніше

    Елеватор під кулями: як швидко відновити пошкоджений силос і не витратити даремно гроші

    Випробування нової норії потужністю 175 т/год пройшли успішно

    Це вже друга норія, яка була розроблена спеціалістами технічного відділу нашого підприємства з початку повномасштабної війни, протестована та додана до нової продуктової лінійки транспортного обладнання, виготовлюваного KMZ Industries. Особливий акцент при розробці фахівці робили на ощадність в роботі із зерном. Докладніше

    Цього року певний обсяг кукурудзи не був своєчасно зібраний – і культура зимувала в полі. Чи є безпечним таке зерно? На що слід звернути увагу фермерам?

    Про досвід відновлення пошкоджених внаслідок війни елеваторів

    Спеціалісти, зокрема, радять власникам починати процес з ретельної фіксації збитків і наводять відповідні нормативні документи Докладніше

    ЕЛЕВАТОР НА ЛЬВІВЩИНІ

    У Львівській області розришено елеватор найбільшим силосом в лінійці Variant Agro Build. Докладніше

    Чернігівський елеватор з Донецьким корінням

    Елеваторний комплекс ТОВ «Ім. Шевченка», що у Чернігівській області укомплектовано елеваторним обладнанням лінійки Variant Agro Build.
    Про зведення 60 000 елеватора «з нуля», про будівництво біогазового заводу, про втрату потужностей на тимчасово окупованих територіях та релокацію до Чернігівщини розповідає власник елеватора Євгеній Іщенко-Гіллер. Докладніше

    USAID оголосила про нову програму: співфінансуватимуть проєкти з підтримки переробки зернових, олійних та бобових культур

    СВІТОВИЙ ВИРОБНИК

    ПОНАД 5000 ПРОЄКТІВ
    ВТІЛЕНО В СВІТІ

    Поділитися:
    Відправити посилання
    на цю сторінку: