Завантаження

    UA

    Статті та огляди
    Статті та огляди

    Із пункту А до пункту Б

    19.04.2019

    При виборі транспортного обладнання:

    1. Підберіть оптимальну продуктивність. Зважайте на плановані обсяги завантаження вашого елеватора, а також враховуйте культуру, із якою працюватимете: щоби знайти баланс між швидкістю роботи та процентом травмування продукції.
    2. Зверніть увагу на якість матеріалу, із якого виготовлено транспортер, наявність оцинковки. Від цього залежатиме ні більше ні менше – надійність роботи і строк служби вашого обладнання. Це саме та причина, з якої ми в KMZ Industries не йдемо на компроміси в цьому питанні – для виготовлення транспортерів використовуємо лише високоміцну оцинковану сталь європейських виробників марки S350GD із покриттям цинку 275; а також 350, 450 і навіть 600 – за бажанням замовника.
    3. Переконайтеся, чи передбачив виробник усі можливі корисні опції. Наприклад, в базовій комплектації транспортних систем KMZ Industries ми використовуємо поліуретанові накладки на залізні скребки для ланцюгових конвеєрів нашого виробництва. На жаль, виробники часто уникають цього задля економії, результат – посилене травмування культури і додатковий шум від роботи.Серед інших корисних обов’язкових опцій, передбачених для обладнання нашого виробництва, – зачисні ковші, що входять до конструкції ланцюгових транспортерів, які передбачають проміжне вивантаження. Вони зачищають проміжну протяжку зерна, яка накопичується в приводній станції та інших точках, і таким чином запобігають переповненню транспортера.
    4. Замовте додатковий захист. Футерування – додаткова опція, яка також напряму впливає на захист ваших інвестицій в транспортне обладнання. Серед транспортерів, які зазвичай футерують, – норія (в першу чергу її робочі органи – приймальний носик і головка) та скребковий транспортер (як правило, тут захищають днище й іноді – бокові стінки до рівня підтримуючих роликів).
    5. Оберіть тип привода. Тут все доволі просто: імпортні дорожчі, проте надійніші; вітчизняні – більші в габаритах, не такі надійні, проте дешевші. Обирати вам, в тому числі й з огляду на плановане завантаження вашого елеватора.
    6. Перевірте наявність датчиків та можливість автоматизації. Транспортне обладнання виробництва KMZ Industries ми обов’язково комплектуємо повним переліком датчиків. Навіщо? Бо без них безпека транспортної лінії залежатиме лише від того, чи встигне оператор добігти і зупинити її у випадку збою обладнання. Жодної гарантії, погодьтесь.

    А ще наявність датчиків закладає можливість безпроблемного включення транспортерів в єдину систему в разі повної автоматизації вашого елеватора. Тоді програма сама обиратиме оптимальний маршрут із наявних вільних транспортних ліній і скеровуватиме продукцію в потрібному напрямку згідно вибудуваного технологічного ланцюга. А ще діагностуватиме стан елементів транспортної системи і заздалегідь сигналізуватиме про необхідність планового ремонту чи ймовірність збою на конкретному маршруті. Так ви уникнете простоїв і псування обладнання, точно плануватимете завантаження елеватора, а значить, отримаєте максимальний прибуток.

    Оригінал статті опублікований у виданні «Агробізнес Сьогодні», березень, 2019
    agro-business.com.ua

    ПОПУЛЯРНЕ

    Повністю автоматизований відбір проб працює на двох елеваторах в Україні

    Система була розроблена і реалізована спеціалістами департаменту автоматизації KMZ Industries. Докладніше

    Елеватор під кулями: як швидко відновити пошкоджений силос і не витратити даремно гроші

    Випробування нової норії потужністю 175 т/год пройшли успішно

    Це вже друга норія, яка була розроблена спеціалістами технічного відділу нашого підприємства з початку повномасштабної війни, протестована та додана до нової продуктової лінійки транспортного обладнання, виготовлюваного KMZ Industries. Особливий акцент при розробці фахівці робили на ощадність в роботі із зерном. Докладніше

    Цього року певний обсяг кукурудзи не був своєчасно зібраний – і культура зимувала в полі. Чи є безпечним таке зерно? На що слід звернути увагу фермерам?

    Про досвід відновлення пошкоджених внаслідок війни елеваторів

    Спеціалісти, зокрема, радять власникам починати процес з ретельної фіксації збитків і наводять відповідні нормативні документи Докладніше

    ЕЛЕВАТОР НА ЛЬВІВЩИНІ

    У Львівській області розришено елеватор найбільшим силосом в лінійці Variant Agro Build. Докладніше

    Чернігівський елеватор з Донецьким корінням

    Елеваторний комплекс ТОВ «Ім. Шевченка», що у Чернігівській області укомплектовано елеваторним обладнанням лінійки Variant Agro Build.
    Про зведення 60 000 елеватора «з нуля», про будівництво біогазового заводу, про втрату потужностей на тимчасово окупованих територіях та релокацію до Чернігівщини розповідає власник елеватора Євгеній Іщенко-Гіллер. Докладніше

    USAID оголосила про нову програму: співфінансуватимуть проєкти з підтримки переробки зернових, олійних та бобових культур

    СВІТОВИЙ ВИРОБНИК

    ПОНАД 5000 ПРОЄКТІВ
    ВТІЛЕНО В СВІТІ

    Поділитися:
    Відправити посилання
    на цю сторінку: