Завантаження

    UA

    Новини та події
    Новини та події

    Минулоріч KMZ Industries збільшила обсяг споживаного металу в півтора рази

    14.02.2022

    У минулому 2021 році KMZ Industries більш ніж в півтора рази збільшила обсяг споживання оцинкованого металу: він склав 7,8 тис. т порівняно з 5 тис. тонн у 2020 році.

    Рівень споживання чорного металу залишився майже незмінним: 2,9 тис. т. У 2021 році проти 3,2 тис. тонн у 2020 році.

    Прогноз на 2022 рік: зростання виробництва на 50%

    Борис Рибачук, заступник директора з розвитку KMZ Industries, у поточному році прогнозує зростання обсягів виробництва компанії на 50%, що, відповідно, передбачає збільшення споживання заводом металопрокату.

    «Наразі ми вже повністю завершили об’єднання з елеваторним напрямком Variant Agro Build, перевезли й запустили виробничу лінію VAB на заводі в Карлівці й цьогоріч плануємо збільшити виробництво елеваторного обладнання, – розповідає Борис Рибачук. – Тож відповідно збільшяться й обсяги споживання металу – оцинковки, яку ми закуповуємо у провідних європейських виробників, і чорного прокату, який купуємо в Україні».

    Ситуація з поставками європейського металу: чи очікувати на дефіцит знову?

    Щодо ситуації з поставками європейського металу, спеціалісти заводу наголошують: дефіциту, як у 2021 році, зараз немає, проте і в стандартному режимі роботи терміни поставки європейського оцинкованого металу суттєві – 3-4 місяці. Тож на підприємстві традиційно роблять необхідні запаси.

    «Метал споживають насамперед автогіганти – і ми, і вони купують оцинковування в тих самих виробників, – розповідає Борис Рибачук. – Критична нестача чіпів для автомобільної електроніки останнім часом змусила автовиробників у всьому світі скорочувати виробництво. Зараз ця проблема вирішується, і найближчим часом очікують на відновлення автопромисловості, що, звичайно ж, вплине на обсяги споживання оцинкованого металу. Тож ми традиційно робимо запаси і маємо попередні домовленості на закупівлю з огляду на прогнозовані нами обсяги виробництва, аби наші клієнти не відчули дефіциту і це жодним чином не позначилося на наших замовленнях».

    ПОПУЛЯРНЕ

    Повністю автоматизований відбір проб працює на двох елеваторах в Україні

    Система була розроблена і реалізована спеціалістами департаменту автоматизації KMZ Industries. Докладніше

    Елеватор під кулями: як швидко відновити пошкоджений силос і не витратити даремно гроші

    Випробування нової норії потужністю 175 т/год пройшли успішно

    Це вже друга норія, яка була розроблена спеціалістами технічного відділу нашого підприємства з початку повномасштабної війни, протестована та додана до нової продуктової лінійки транспортного обладнання, виготовлюваного KMZ Industries. Особливий акцент при розробці фахівці робили на ощадність в роботі із зерном. Докладніше

    Цього року певний обсяг кукурудзи не був своєчасно зібраний – і культура зимувала в полі. Чи є безпечним таке зерно? На що слід звернути увагу фермерам?

    Про досвід відновлення пошкоджених внаслідок війни елеваторів

    Спеціалісти, зокрема, радять власникам починати процес з ретельної фіксації збитків і наводять відповідні нормативні документи Докладніше

    ЕЛЕВАТОР НА ЛЬВІВЩИНІ

    У Львівській області розришено елеватор найбільшим силосом в лінійці Variant Agro Build. Докладніше

    Чернігівський елеватор з Донецьким корінням

    Елеваторний комплекс ТОВ «Ім. Шевченка», що у Чернігівській області укомплектовано елеваторним обладнанням лінійки Variant Agro Build.
    Про зведення 60 000 елеватора «з нуля», про будівництво біогазового заводу, про втрату потужностей на тимчасово окупованих територіях та релокацію до Чернігівщини розповідає власник елеватора Євгеній Іщенко-Гіллер. Докладніше

    USAID оголосила про нову програму: співфінансуватимуть проєкти з підтримки переробки зернових, олійних та бобових культур

    СВІТОВИЙ ВИРОБНИК

    ПОНАД 5000 ПРОЄКТІВ
    ВТІЛЕНО В СВІТІ

    Поділитися:
    Відправити посилання
    на цю сторінку: