28.01.2019
25 січня 2019 р. у столиці відбулася конференція «Елеватор-2019», де розглядалися головні практичні завдання і найактуальніші питання галузі.
Першу панель присвятили зведенню й реконструкції зерносховищ. Тема особливо актуальна нині, коли аграрії планують будівництво нових потужностей, аби вже у серпні вони були готові до нового врожаю. Власним досвідом поділилися самі елеваторники – зокрема, представники «Астарта-Київ», Grain Alliance, «Перший кооперативний елеватор».
А найбільш актуальним трендом сезону в еру переходу людства до цифрових технологій доповідачі назвали тотальну автоматизацію зерносховищ. Питанню присвятили окрему панель, співорганізатором якої виступив один із провідних вітчизняних виробників елеваторного обладнання – компанія KMZ Industries.
«Ера елеваторів без персоналу настає вже сьогодні. Повсюдна автоматизація дозволить уникнути махінацій і впливу людського фактора, максимально контролювати якість продукції й попередити несправність дороговартісного елеваторного обладнання. Проте впроваджувати її треба розумно. Зокрема, створювати проект і враховувати його ще на стадії планування будівництва новітніх комплексів. Інакше подальші витрати на впровадження автоматизації можуть збільшитися удвічі».
Про різні етапи автоматизації елеватора розповіли провідні гравці ринку. Представники компанії «Ваговимірювальні системи» – про автоматизацію обліку продукції. Німецький електротехнічний гігант «PHOENIX CONTACT» у своєму виступі акцентував на впроваджені інтелектуальних рішень в елеваторному бізнесі. А спеціалісти «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» присвятили доповідь технологіям автоматизації в лабораторному контролі.
«В елеваторному бізнесі є розуміння важливості адаптації бізнесу до настання ери тотальної діджиталізації й необхідності інвестувати в неї. Ми ж зі свого боку акцентуємо: найбільше дієва – тотальна автоматизація. Автоматизувати потрібно кожний етап технологічного ланцюга: від приймання й лабораторного аналізу – до обробки, зберігання й відвантаження продукції. Крім, технологічного автоматизувати також слід два наступні рівні – бізнес-процеси та ERP (фінанси, аналітична звітність тощо). Все це має бути поєднано в єдину систему і, звісно, ж реалізовано на платформі провідних виробників, забезпечено точним і надійним обладнанням. Тільки така, багаторівнева, системна, справжня діджиталізація дасть власнику повний контроль над елеватором, можливість точно прогнозувати та приймати обґрунтовані управлінські рішення і по-справжньому керувати власним прибутком».
Керівники профільних об’єднань – Фітосанітарної асоціації України, Української зернової асоціації та ін. – акцентували на проблемі заспореності культур та перспективах її нормування, а також обговорювали практику впровадження системи НАССР в рамках панелі «Якість та безпечність продукції під час приймання та зберігання».
Як реагувати на основний виклик галузі – проблеми з логістикою, зокрема систематичні перебої з поставкою залізничних вагонів, розмірковували під час круглого столу. З одного боку, саме в цьому питанні галузь найбільше залежить від держави, з іншого – учасники ринку одностайні в тому, що мають розвивати власну інфраструктуру, аби бути більш незалежними, активно впроваджувати сучасні технології й уже зараз адаптуватися до майбутнього, щоб успішно конкурувати в період надшвидкого розвитку ринку.
Дякуємо компанії «ПроАгро» за організацію заходу – справді актуальні теми, достойних спікерів, широке охоплення проблематики, яскраві дискусії та можливість неформального спілкування з колегами по галузі.
+38 (05346) 221 38
39500, Україна, Полтавська обл.,
м. Карлівка, вул. Сергія Нігояна, 2
+38 (050) 435 76 97
sales@kmzindustries.ua ,
02002, Україна, м. Київ,
вул. Микільсько-Слобідська, 2В