22.07.2022
Рішення про розширення «Самбірського елеватора» прийняли ще до війни. В листопаді минулого року тут почали бурити палі – а місяць тому два новенькі силоси BBK виробництва KMZ Industries об’ємом 3471 м куб. кожний вже були здані в експлуатацію й прийняли ячмінь нового врожаю. Також на елеваторі працює транспортне обладнання нашого виробництва – ланцюговий конвеєр продуктивністю 175 т/год із довжиною маршруту 70 метрів. Після розширення потужність елеватора складає 20 тисяч тонн одночасного зберігання.
«Перша черга в нас була збудована у 2017 році, з обладнанням іноземного виробництва, – розповідає директор елеватора Тарас Панахид. – Коли прийняли рішення про будівництво другої черги, послуговувалися досвідом елеватора сусіднього холдингу. Раніше вони теж брали польське, а тепер почали купувати обладнання у KMZ Industries – залишилися задоволені й радили нам.
До того ж, пропозиція українського заводу була найцікавіша з усіх і по ціні, і по термінах. З останніми війна, звісно, внесла невеликі корективи – та попри все обладнання доставили й елеватор побудували вчасно».
«Єдине, що цього разу в нас було багато підрядників на майданчику – іноді по 4-5 одночасно, що не завжди добре для будівництва, – пояснює пан Тарас. – Проте все пройшло добре і склалося, так би мовити, в єдиний пазл. Завершальним акордом традиційно була електрифікація нових потужностей, яку також здійснили професіонали з KMZ Industries».
«Самбірський елеватор» від початку планувався як комерційний. Своя сировина в групі компаній також є, проте вона складає незначний процент у загальному обсязі. На елеваторі приймають зерно від локальних фермерів, а також на постійній основі співпрацюють з великими агрохолдингами, серед яких МХП, «АГРОКУЛЬТУРА МОСТИСЬКА» та ін.
Про рішення щодо розширення директор елеватора не шкодує. А навпаки вважає, що будівництво, навіть у теперішніх умовах – слушна думка.
«Ситуація з дефіцитом потужностей для зберігання відома всім, – говорить Тарас Панахид. – Залишки кукурудзи в господарствах є ще з минулого року, якщо порти не розблокують, складати її буде ніде. Ціни на ячмінь немає, а його логістика в Європу дуже дорога, більше ста доларів на тонну. Звісно, фермери шукають виходи: і зимівля урожаю в полі, і рукави, і вивіз тентованими автомобілями в бігбегах та іншими альтернативними видами транспорту, проводять і сертифікацію зерновозів для виїзду за кордон. Просяться навіть на вузьку колію до підприємств іншого профілю діяльності, щоб експортувати урожай.
Звісно, в такій ситуації й ми отримуємо десятки звернень від фермерських об’єднань з різних областей – елеваторне зберігання зараз надзвичайно актуальне, отже і будуватися, розширювати потужності попри складнощі вважаю доцільним, тому на перспективу плануємо збільшення об’єму складських потужностей ще на 10 тис. тонн».
+38 (05346) 221 38
39500, Україна, Полтавська обл.,
м. Карлівка, вул. Сергія Нігояна, 2
+38 (050) 435 76 97
sales@kmzindustries.ua ,
02002, Україна, м. Київ,
вул. Микільсько-Слобідська, 2В