Завантаження

    UA

    Статті та огляди
    Статті та огляди

    Будуємо елеватор: як вибрати оптимальну "банку"

    05.02.2018

    Руслан Демчук, старший регіональний представник компанії KMZ Industries

    Компанія використовує класичну технологію виготовлення силосів, коли металеві листи з’єднуються між собою болтами, а для надання конструкції жорсткості сам метал вигинається хвилями.

    Чому саме металевий силос, а не склад підлогового зберігання?

    — Наявність автоматичної системи активної вентиляції.

    — Можливий контроль рівня зерна.

    — Система контролю температури з виведенням на персональний комп’ютер.

    — Повністю автоматичне завантаження і вивантаження зернових, а відтак і менші фінансові і часові затрати.

    — Велика продуктивність завантаження та вивантаження зерна. З досвіду компанії, клієнти вантажать 2-2,5 вагони на годину.

    — Можливість фумігації.

    — Швидкий монтаж або, за необхідності, і демонтаж силосів.

    — Ефективне використання виробничих площ. Тобто на відносно невеликій ділянці можна побудувати елеватор зі зберігання 50-100 тис. т, для підлогового зберігання такого обсягу площа знадобиться значно більша..

    Силосне зберігання має і недоліки.

    — В одному силосі можна зберігати лише одну культуру.

    — Бій зернової маси при подачі першої партії в порожній силос.

    — Для взяття прямої проби зернової маси слід відкривати нижню засувку, і можливо відібрати для проб лише те зерно, яке знаходиться внизу.

    Силос на конусному чи плоскому днищі — який обрати?

    Силоси з конусним дном мають обмеження по ємності: від 11 до 1,5 тис. т. Їх здебільшого використовують для короткотермінового зберігання, а також у таких технологічних операціях: для авто- та залізничного відвантаження, як оперативну ємність до і після сушіння зерна, як ємність для зберігання зернових відходів.

    Також в деяких випадках силоси з конусним дном можна використовувати і для довготривалого зберігання: нішевих культур, наприклад, гірчиці, пивоварного ячменю, а також шроту. Щодо останнього, доповідач відмітив, що шрот слід зберігати в конусах з кутом нахилу 62 градуси, щоб забезпечити безперешкодне його висипання.

    Силоси на плоскому днищі використовуються для довготривалого зберігання всіх груп зернових. Утім, інколи їх також можна використовувати для короткотермінового зберігання, наприклад, як ємність накопичення в точках перевантаження зернових на залізничні колії.

    Який шар захисного покриття потрібен?

    Шар цинкового покриття сталі, з якої виготовляються силоси KMZ, становить від 275 до 600 г/м2 залежно від потреб замовника. Якщо елеватор розташовано поблизу моря, бажано використовувати 350-450 г/м2. Для найбільшої захищеності від корозії використовується метал з шаром цинку 600 г/м2.

    Який краще обрати силос по висоті?

    Найменш витратними є силоси, де висота співпадає або майже співпадає з діаметром. Тобто, наприклад, для силосу на 3 тис. т, краще обирати силос діаметром 18,3 м і висотою 18,8 м. Для 5 тис. т ці показники становитимуть 22 і 22,4 м.

    Хоча, чим більший силос в обсязі, тим він дешевший, у перерахунку гривні на об’єм зберігання. Тобто, краще за можливості взяти один силос на 10 тис. т, ніж два по 5 тис. т.

    Які найпоширеніші помилки при будівництві фундаменту силосу?

    KMZ хоча й не будує фундаменти, однак має технічні завдання, які мають віддаватися стороннім підрядникам.

    На етапі проектування необхідно прорахувати опорну здатність ґрунту, розрахувати опорну здатність паль, передбачити ніші для розташування аероканалів.

    На етапі будівництва фундаменту найпоширенішими помилками є: невитримані геометричні розміри каналу, нерівна поверхня фундаменту зі значним відхиленням від горизонту, неправильна герметизація секцій, підземних галерей, або ж взагалі відсутність герметизації. До речі, останній пункт, за словами пана Демчука, може привести до затоплення підземних галерей.

    Чи є якісь фінансові програми по здешевленню будівництва?

    Можна отримати відшкодування 20% вартості — ця державна програма діє за підтримки Мінагрополітики. Відшкодування можуть отримати тільки ті аграрії, хто є безпосередніми виробниками зернових.

    Оригінал статті розміщений за посиланням; за посиланням

    ПОПУЛЯРНЕ

    Хліб-Агро

    Кожне господарство має свою унікальну історію, несхожу на інші, і за кожною обов'язково стоїть особиста історія фермера та його родини. Шлях до успіху власника ФГ «Хліб-Агро» Володимира Ткаченка був непростим і, можна сказати, відбувся скоріше «всупереч», ніж «завдяки». Докладніше

    Унікальний стрічковий транспортер для зерна

    Нещодавно KMZ Industries представив ринку ще одну свою нову розробку – унікальний стрічковий транспортер для зерна (або стрічковий конвейєр) закритого типу. Докладніше

    ПРО СИТУАЦІЮ ІЗ ФІНАНСУВАННЯМ БУДІВНИЦТВА ЕЛЕВАТОРІВ В УКРАЇНІ

    Про потреби в цільових програмах фінансування усіх напрямків українського агробізнесу. Чи будують наразі елеватори, і як будується? З якими фінансовими проблемами стикаються ті, хто будує нове зерносховище, чи хотів би додати пару силосів на існуючий елеватор? Докладніше

    ДЕПАРТАМЕНТ АВТОМАТИЗАЦІЇ KMZ INDUSTRIES УСПІШНО РЕАЛІЗУВАВ ЧЕРГОВИЙ ПРОЄКТ

    Наші спеціалісти автоматизували зерносушарку для одного із замовників в Чернігівській області. Докладніше

    ЧОМУ СИЛОСИ З ОДНАКОВОЮ ЄМНІСТЮ ВАЖАТЬ ПО-РІЗНОМУ?

    За розрахунками аналітиків KSE, морська блокада вже обійшлася українським аграріям в 11,9 млрд дол. Це найбільша стаття втрат агропромислового комплексу за період великої війни. Детальна аналітика з коментарями KMZ Industries і замовника нашого заводу. Докладніше

    САМБІРСЬКИЙ ЕЛЕВАТОР

    Елеватор на Львівщині було розширено обладнанням виробництва KMZ Industries. Докладніше

    Чернігівський елеватор з Донецьким корінням

    Про зведення 60 000 елеватора «з нуля», про будівництво біогазового заводу, про втрату потужностей на тимчасово окупованих територіях та релокацію до Чернігівщини розповідає власник елеватора Євгеній Іщенко-Гіллер. Докладніше

    МАЄМО ДОПОМАГАТИ АГРАРІЯМ ОПЕРАТИВНО ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМУ З НЕСТАЧЕЮ ЕЛЕВАТОРНИХ ПОТУЖНОСТЕЙ

    За розрахунками аналітиків KSE, морська блокада вже обійшлася українським аграріям в 11,9 млрд дол. Це найбільша стаття втрат агропромислового комплексу за період великої війни. Детальна аналітика з коментарями KMZ Industries і замовника нашого заводу Докладніше
    СВІТОВИЙ ВИРОБНИК

    ПОНАД 5000 ПРОЄКТІВ
    ВТІЛЕНО В СВІТІ

    Поділитися:
    Відправити посилання
    на цю сторінку: