Завантаження

    UA

    Новини та події
    Новини та події

    Унікальний стрічковий транспортер для зерна

    23.12.2021

    Нещодавно KMZ Industries представив ринку ще одну свою нову розробку – унікальний стрічковий транспортер для зерна (або стрічковий конвейєр) закритого типу. Над його створенням працювала команда конструкторів та технологів власного конструкторського бюро заводу.

    «Транспортер уже успішно пройшов випробування на заводі, тестування на об’єкті й нині активно експлуатується на елеваторі  в Рівненській області –  перша одиниця даного обладнання була виготовлена на замовлення клієнта із цього регіону», – говорить керівник представництва KMZ Industries по Західному регіону Богдан Дудар.  

    KMZ Industries також виготовляв інше елеваторне обладнання для всіх черг будівництва цього зерносховища: для останньої черги нашим заводом, зокрема, були поставлені 3 силоси Brice-Baker на плоскій основі діаметром 32 м і місткістю 11644 тонни кожний – саме з них нині вивантажує зерно закритий стрічковий транспортер виробництва Карлівського машинобудівного заводу.

    «Наша співпраця в різні роки за всіма чергами будівництва елеватора сприяла тому, що замовник запросив нас і до участі в тендері по стрічковому конвеєру, навіть незважаючи на те, що для нас це перший досвід із таким типом транспортного обладнання, – говорить Богдан Дудар. – Ми вдячні  за довіру, а схвальні відгуки експлуатанта про роботу нового транспортера підтверджують, що ми її виправдали».

    Закрытый ленточный транспортер KMZ Industries

    Стрічкові транспортери для зерна: в чому переваги?

    Насправді переваг у даного обладнання багато, і всі вони дійсно вагомі. По-перше, це техніка для швидкого і в той же час безпечного переміщення зерна на елеваторах. А ще стрічкові конвеєри – лідери за продуктивністю та енергоефективністю.

    «Якщо створити своєрідний рейтинг транспортного елеваторного обладнання з орієнтацією на показник енергоефективності, то на першому місці однозначно буде стрічковий конвеєр, – говорить Сергій Бойко, керівник групи технічного відділу KMZ Industries.  – А продуктивність – взагалі найсильніша сторона цього обладнання: залежить вона від ширини обраної стрічки та її швидкості й може сягати навіть 1500 т/год. Плюс ощадне «ставлення» до зерна і можливість транспортувати значні обсяги на великі відстані – на відміну від тих же ланцюгових транспортерів, які більше 60–70 метрів не зробиш».

    Стрічкові конвеєри бувають закритого, накритого і відкритого типів. Перевага відкритих та накритих конвеєрів – у їхній простоті. Вони легко монтуються на балочну раму і виставляються на ролики. Але є й суттєвий мінус – при завантаженні відбувається просипання продукту в межах стрічки й виділяється велика кількість пилу, що осідає навколо конвеєра. «Усі ці недоліки відсутні в закритому стрічковому конвеєрі для зерна, – пояснює Сергій Бойко. – Саме через це їх називають «чистими» транспортерами».

    «Чистий» транспортер: розроблено в Україні!

    Закриті стрічкові транспортери для зерна використовують переважно портові й великі лінійні елеватори: їхня потужність і довжина тут якнайбільше стають в пригоді. Дотепер їх переважно замовляли у зарубіжних виробників, український аналог на ринку теж є, проте він свого роду копія зарубіжного зразка.

    «Наша ж розробка відрізняється від зарубіжних версій, – говорить Сергій Бойко. – Особливість в першу чергу в унікальній конструкції секцій та конструкції барабана.

    • Барабан «крило ялинкою» розроблений із використанням найбільш прогресивного наразі методу дискретних елементів (DEM). Це дає можливість розробити найбільш оптимальну конструкцію обладнання.
    • Барабан розрахований для роботи у складних умовах. Це дозволяє транспортувати не лише сипучі продукти агрокультур, а й такі специфічні продукти, як тріска, лушпиння, пелети тощо.
    • Конструкція крил барабана дозволяє знизити навантаження на стрічку, утримуючи її по центру барабана, і таким чином запобігає її сходженню.
    • Крила барабана розташовані під кутом 45° й утворюють канали, які виштовхують продукт в сторони, запобігаючи налипанню на барабані. Таке розташування крил виключає пошкодження транспортованого продукту.
    • У секціях встановлені роликоопори, що застосовуються у відкритих стрічкових конвеєрах».

    Технічні характеристики стрічкового транспортера

    Потужність унікального транспортера становить 175 тонн/год, а довжина – 105 метрів.

    Конструктивно транспортер складається із приводної і натяжної станцій, проміжної секції, завантажувальної і розвантажувальної воронок.

    • У приводній станції встановлений надійний німецький мотор-редуктор SEW-EURODRIVE.
    • Конвеєр має гвинтове натягнення телескопічного типу, що потребує менше місця, ніж вантажне натягнення.
    • Обладнання також оснащене датчиками підпору та сходження стрічки для повного контролю роботи.
    • Завантажувальна воронка має дефлекторну систему, яка запобігає просипанню продукту при завантаженні конвеєра.
    • Зношувані частини закритого конвеєра футеровані армованим поліуретаном товщиною 8 мм.
    • А стрічка на об’єкті зшивається механічними замками «MLT» французького виробництва, що економить час цієї процедури й дозволяє уникнути перепаду висот на стиках.

    Найближчі плани – для більших можливостей українських елеваторів

    «Розробка транспортера ще один приклад того, що саме замовники, їхні реальні задачі й потреби спонукають нас розвиватися у вірному напрямку, – відзначає Сергій Бойко. – Це справді надихає на постійне вдосконалення і створення нових продуктів. Буквально найближчим часом плануємо розширити  лінійку таких конвеєрів різної потужності – аж до 1000 тонн/годину, аби українські елеватори мали ефективне, потужне і в той же час доступне транспорте обладнання для своїх завдань».

    ПОПУЛЯРНЕ

    Повністю автоматизований відбір проб працює на двох елеваторах в Україні

    Система була розроблена і реалізована спеціалістами департаменту автоматизації KMZ Industries. Докладніше

    Елеватор під кулями: як швидко відновити пошкоджений силос і не витратити даремно гроші

    Випробування нової норії потужністю 175 т/год пройшли успішно

    Це вже друга норія, яка була розроблена спеціалістами технічного відділу нашого підприємства з початку повномасштабної війни, протестована та додана до нової продуктової лінійки транспортного обладнання, виготовлюваного KMZ Industries. Особливий акцент при розробці фахівці робили на ощадність в роботі із зерном. Докладніше

    Цього року певний обсяг кукурудзи не був своєчасно зібраний – і культура зимувала в полі. Чи є безпечним таке зерно? На що слід звернути увагу фермерам?

    Про досвід відновлення пошкоджених внаслідок війни елеваторів

    Спеціалісти, зокрема, радять власникам починати процес з ретельної фіксації збитків і наводять відповідні нормативні документи Докладніше

    ЕЛЕВАТОР НА ЛЬВІВЩИНІ

    У Львівській області розришено елеватор найбільшим силосом в лінійці Variant Agro Build. Докладніше

    Чернігівський елеватор з Донецьким корінням

    Елеваторний комплекс ТОВ «Ім. Шевченка», що у Чернігівській області укомплектовано елеваторним обладнанням лінійки Variant Agro Build.
    Про зведення 60 000 елеватора «з нуля», про будівництво біогазового заводу, про втрату потужностей на тимчасово окупованих територіях та релокацію до Чернігівщини розповідає власник елеватора Євгеній Іщенко-Гіллер. Докладніше

    USAID оголосила про нову програму: співфінансуватимуть проєкти з підтримки переробки зернових, олійних та бобових культур

    СВІТОВИЙ ВИРОБНИК

    ПОНАД 5000 ПРОЄКТІВ
    ВТІЛЕНО В СВІТІ

    Поділитися:
    Відправити посилання
    на цю сторінку: