23.12.2021
Нещодавно KMZ Industries представив ринку ще одну свою нову розробку – унікальний стрічковий транспортер для зерна (або стрічковий конвейєр) закритого типу. Над його створенням працювала команда конструкторів та технологів власного конструкторського бюро заводу.
«Транспортер уже успішно пройшов випробування на заводі, тестування на об’єкті й нині активно експлуатується на елеваторі в Рівненській області – перша одиниця даного обладнання була виготовлена на замовлення клієнта із цього регіону», – говорить керівник представництва KMZ Industries по Західному регіону Богдан Дудар.
KMZ Industries також виготовляв інше елеваторне обладнання для всіх черг будівництва цього зерносховища: для останньої черги нашим заводом, зокрема, були поставлені 3 силоси Brice-Baker на плоскій основі діаметром 32 м і місткістю 11644 тонни кожний – саме з них нині вивантажує зерно закритий стрічковий транспортер виробництва Карлівського машинобудівного заводу.
«Наша співпраця в різні роки за всіма чергами будівництва елеватора сприяла тому, що замовник запросив нас і до участі в тендері по стрічковому конвеєру, навіть незважаючи на те, що для нас це перший досвід із таким типом транспортного обладнання, – говорить Богдан Дудар. – Ми вдячні за довіру, а схвальні відгуки експлуатанта про роботу нового транспортера підтверджують, що ми її виправдали».
Насправді переваг у даного обладнання багато, і всі вони дійсно вагомі. По-перше, це техніка для швидкого і в той же час безпечного переміщення зерна на елеваторах. А ще стрічкові конвеєри – лідери за продуктивністю та енергоефективністю.
«Якщо створити своєрідний рейтинг транспортного елеваторного обладнання з орієнтацією на показник енергоефективності, то на першому місці однозначно буде стрічковий конвеєр, – говорить Сергій Бойко, керівник групи технічного відділу KMZ Industries. – А продуктивність – взагалі найсильніша сторона цього обладнання: залежить вона від ширини обраної стрічки та її швидкості й може сягати навіть 1500 т/год. Плюс ощадне «ставлення» до зерна і можливість транспортувати значні обсяги на великі відстані – на відміну від тих же ланцюгових транспортерів, які більше 60–70 метрів не зробиш».
Стрічкові конвеєри бувають закритого, накритого і відкритого типів. Перевага відкритих та накритих конвеєрів – у їхній простоті. Вони легко монтуються на балочну раму і виставляються на ролики. Але є й суттєвий мінус – при завантаженні відбувається просипання продукту в межах стрічки й виділяється велика кількість пилу, що осідає навколо конвеєра. «Усі ці недоліки відсутні в закритому стрічковому конвеєрі для зерна, – пояснює Сергій Бойко. – Саме через це їх називають «чистими» транспортерами».
Закриті стрічкові транспортери для зерна використовують переважно портові й великі лінійні елеватори: їхня потужність і довжина тут якнайбільше стають в пригоді. Дотепер їх переважно замовляли у зарубіжних виробників, український аналог на ринку теж є, проте він свого роду копія зарубіжного зразка.
«Наша ж розробка відрізняється від зарубіжних версій, – говорить Сергій Бойко. – Особливість в першу чергу в унікальній конструкції секцій та конструкції барабана.
Потужність унікального транспортера становить 175 тонн/год, а довжина – 105 метрів.
Конструктивно транспортер складається із приводної і натяжної станцій, проміжної секції, завантажувальної і розвантажувальної воронок.
«Розробка транспортера – ще один приклад того, що саме замовники, їхні реальні задачі й потреби спонукають нас розвиватися у вірному напрямку, – відзначає Сергій Бойко. – Це справді надихає на постійне вдосконалення і створення нових продуктів. Буквально найближчим часом плануємо розширити лінійку таких конвеєрів різної потужності – аж до 1000 тонн/годину, аби українські елеватори мали ефективне, потужне і в той же час доступне транспорте обладнання для своїх завдань».
+38 (05346) 221 38
39500, Україна, Полтавська обл.,
м. Карлівка, вул. Сергія Нігояна, 2
+38 (050) 435 76 97
sales@kmzindustries.ua ,
02002, Україна, м. Київ,
вул. Микільсько-Слобідська, 2В