Завантаження

    UA

    Новини та події
    Новини та події

    Відкритість системи – основна вимога портових елеваторів до автоматизації

    22.11.2019

    21 листопада 2019 року в Одесі відбулася V Міжнародна конференція «Зернові термінали: нові проєкти, обладнання та технології». Захід мав практичну спрямованість, спікери порушували найбільш актуальні питання, якими живуть порти та стивідорні компанії сьогодні, а учасники ділилися досвідом і брали активну участь в обговоренні.

    Спеціально для конференції керівник напрямку «Автоматизація елеваторів» KMZ Industries Олексій Ломакін підготував розповідь-кейс про автоматизацію портового елеватора «на ходу», без необхідності зупинки його роботи.

    Основні тези доповіді:

    • Пріоритети. За результатами аналізу звернень замовників KMZ Industries за останній рік основна потреба в цьому сегменті – модернізація існуючої системи управління технологічним процесом. Для портових елеваторів, де робота триває 24/7, це питання особливо актуальне.
    • «Монополія» на ринку. Автоматизація – це благо, і портові елеватори розуміють це як ніхто інший. Та, впровадивши її, часто стикаються із проблемою неможливості внесення змін у програму управління технологічним процесом, як тільки це знадобиться. Доводиться звертатися не просто до спеціалізованих компаній, а лише безпосередньо до автоматизатора, який розробляв програму. А далі – зупиняти об’єкт на період доопрацювання ПЗ.
    • В заручниках у автоматизації? Проблема посилюється тим, що надійних ефективних автоматизаторів на ринку не так вже й багато, а компанії-одноденки періодично закриваються. Тож елеватор опиняється в заручниках ситуації з відсутністю шансів змінити систему.
    • Вихід є! Аби вирішити цю проблему й надати портовим елеваторам більші можливості, KMZ Industries розробила відкриту систему управління технологічним процесом – програмне забезпечення, яке дозволяє вносити зміни не лише компанії-розробнику, а і його власнику без необхідності зупинки технологічного процесу.
    • Відкритість+захищеність. У будь-який час – саме зараз, за рік, два чи п’ять – користувач власними силами може достосувати і модифікувати цей продукт до своїх потреб, наприклад, при розширенні чи модернізації об’єкту. При цьому можливості розширення функціоналу в програмі майже необмежені. У той же час, незважаючи на відкритість ПЗ, воно серйозно захищене: при обробці програмою даних використовується максимальна кількість алгоритмів шифрування, хмарне сховище тощо. Зазвичай саме портові елеватори можуть похвалитися досвідченими фахівцями, які розуміють технологічний процес і володіють навичками роботи із сучасними технічними засобами управління, – тому в першу чергу саме вони, без залучення компаній-автоматизаторів, можуть внести зміни чи доопрацювати систему.
    • Практична реалізація. Така відкрита система вже впроваджена KMZ Industries на одному з портових елеваторів в Україні, тож про особливості її функціонування і переваги можна говорити, зважаючи на реальну практику.

    Раді бути корисними нашим клієнтам!

    ПОПУЛЯРНЕ

    Повністю автоматизований відбір проб працює на двох елеваторах в Україні

    Система була розроблена і реалізована спеціалістами департаменту автоматизації KMZ Industries. Докладніше

    Елеватор під кулями: як швидко відновити пошкоджений силос і не витратити даремно гроші

    Випробування нової норії потужністю 175 т/год пройшли успішно

    Це вже друга норія, яка була розроблена спеціалістами технічного відділу нашого підприємства з початку повномасштабної війни, протестована та додана до нової продуктової лінійки транспортного обладнання, виготовлюваного KMZ Industries. Особливий акцент при розробці фахівці робили на ощадність в роботі із зерном. Докладніше

    Цього року певний обсяг кукурудзи не був своєчасно зібраний – і культура зимувала в полі. Чи є безпечним таке зерно? На що слід звернути увагу фермерам?

    Про досвід відновлення пошкоджених внаслідок війни елеваторів

    Спеціалісти, зокрема, радять власникам починати процес з ретельної фіксації збитків і наводять відповідні нормативні документи Докладніше

    ЕЛЕВАТОР НА ЛЬВІВЩИНІ

    У Львівській області розришено елеватор найбільшим силосом в лінійці Variant Agro Build. Докладніше

    Чернігівський елеватор з Донецьким корінням

    Елеваторний комплекс ТОВ «Ім. Шевченка», що у Чернігівській області укомплектовано елеваторним обладнанням лінійки Variant Agro Build.
    Про зведення 60 000 елеватора «з нуля», про будівництво біогазового заводу, про втрату потужностей на тимчасово окупованих територіях та релокацію до Чернігівщини розповідає власник елеватора Євгеній Іщенко-Гіллер. Докладніше

    USAID оголосила про нову програму: співфінансуватимуть проєкти з підтримки переробки зернових, олійних та бобових культур

    СВІТОВИЙ ВИРОБНИК

    ПОНАД 5000 ПРОЄКТІВ
    ВТІЛЕНО В СВІТІ

    Поділитися:
    Відправити посилання
    на цю сторінку: