Завантаження
Новини та події
Новини та події

Для будівництва перевантажувального терміналу Alebor Group обрали обладнання KMZ Industries

10.03.2023

Нещодавно на кордоні з Румунією розпочав роботу новий перевантажувальний термінал, який належить провідному гравцю зернового ринку – компанії Alebor Group. В так званому сухому порту встановлене обладнання виробництва KMZ Industries.

Стратегічне рішення

Зважаючи на ситуацію з морськими портами і гостру необхідність диверсифікації експортних шляхів, Alebor Group прийняла рішення виходити на сухопутні кордони та будувати зерновий комплекс — «Вадул-Сіретський термінал», ВСТ.

Рішення було стратегічним: заради створення цілком нового для компанії напрямку тут навіть вирішити пропустити сезон на інших об’єктах Групи – аби мати можливість інвестувати в будівництво власні кошти.

Вибір обладнання: перевага на боці українського

Все встановлене на ВСТ обладнання – повністю від українських виробників. 

KMZ Industries виготовила та поставила для терміналу:

  • 3 силоси BBK місткістю 10 678 тис. тонн кожний – вони використовуватимуться для зберігання і накопичення зерна.
  • 4 силоси СМВУ місткістю 51 тонна кожний – їх експлуатуватимуть для перевантаження продукції на залізницю.
  • 2 барабанних сепаратори на 5 решіт пропускною здатністю 175 т/год (по пшениці при вологості до 16%).
  • 2 норії потужністю 300 т/год загальною довжиною 83 м.
  • 4 норії продуктивністю  200 т/год загальною довжиною 146 м.
  • 13 ланцюгових конвеєрів продуктивністю 300 т/год  і загальною довжиною 390,5 м.
  • 5 ланцюгових конвеєрів продуктивністю 200 т/год і загальною довжиною 86,5 м.
  • 1 ланцюговий конвеєр продуктивністю 50 т/год  довжиною 24 метрів.

Загальна довжина транспортного маршруту складає 730 метрів.

Як розповів в інтерв’ю сайту Elevatorist.com генеральний директор елеваторного напрямку Alebor Group Олексій Цуркан, в цілому обладнання від KMZ Industries та від європейських виробників було майже однаковим у фінансовому плані, але з KMZ Industries Група співпрацює давно, добре знають ці силоси та конвеєри, їхню якість, тож особливих вагань не було.

Керівник також відзначив, що терміни будівництва першої черги зернового терміналу для Alebor Group було найпріоритетнішою задачею і попри стислі терміни постачальник не підвів  –  обладнання поставили без затримок.

Можливості порту і плани на найближче майбутнє

Будівництво першої черги на 30 тис. т зберігання розпочалося 27 липня, а вже 27 жовтня на майданчик прибув перший румунський потяг для перевалки зерна і відправки в порт Констанца. Зараз перевантаження роблять за 12 год (32 вагони із загальним нетто 1,6 тис. т). Коли побудують другу точку завантаження, скоротять час удвічі.

Генеральний директор елеваторного напрямку Alebor Group певен — ці інвестиції у будівництво ВСТ для компанії були виправданими, адже наразі у Групі з прибутком працює тільки цей новий термінал. «Цей напрямок буде дуже затребуваним навіть за умов відкритої води та працюючих чорноморських портів», — переконаний фахівець.

Нагадаємо, із KMZ Industries Група працює з 2007 року, обладнання виробника встановлене на всіх чотирьох елеваторах Alebor Group.  Напередодні війни там було розміщене ще одне замовлення – на 60 тис. т для будівництва на «Вороновицькому ХПП».

ПОПУЛЯРНЕ

ОЧІКУЄМО, ЩО НАСТУПНОГО РОКУ БУДЕ БАГАТО ПРОЄКТІВ ПЕРЕВАНТАЖУВАЛЬНИХ ТЕРМІНАЛІВ НА ЗАХІДНИХ КОРДОНАХ

Коментар Бориса Рибачука, заступника генерального директора з розвитку KMZ Industries, про загальні темпи будівництва елеваторів у 2022 році в Україні, результати роботи компанії та плани на 2023 рік. Докладніше

Унікальний стрічковий транспортер для зерна

Нещодавно KMZ Industries представив ринку ще одну свою нову розробку – унікальний стрічковий транспортер для зерна (або стрічковий конвейєр) закритого типу. Докладніше

Аналітична довідка про зерновий ринок та стан потужностей для зберігання зерна в Україні

Огляд включає: дані про врожай 2021-2022, експорт за період від початку повномасштабної війни, дані по держпідтримці та міжнародним інвестиціям. А також – втрати елеваторних потужностей по регіонах України, аналіз збитків та ключових наслідки російської агресії на українське довкілля. І зрештою – прогноз по відновленню та необхідному обсягу інвестицій в агросферу України. Докладніше


УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ: ТЕРМІНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗЕРНА В МЕТАЛЕВИХ СИЛОСАХ

Маємо силос та систему аерації в справному стані, які попередньо прибрані та знезаражені. В зерні позбулися сміттєвої домішки. Зерно зневоднено відповідно до інструкцій. Скільки воно може зберігатися за таких умов? Докладніше

ЗАВЕРШИЛИ МАСШТАБНИЙ РЕМОНТ ЕЛЕВАТОРА ДЛЯ ЗАМОВНИКА

Силоси по зберіганню зернової продукції, що постраждали внаслідок російського обстрілу, тепер відновлені й приймають продукцію на об’єкті. Докладніше

ГОСПОДАРСЬКИЙ ПІДХІД

Елеваторні господарства, навіть попри умови повномасштабної війни, вкладають у розвиток і модернізацію підприємств. Докладніше

Сушарки на альтернативі

Зерносушарки на альтернативі стають все більш популярними. 40% наших клієнтів вже обрали сушарки з теплогенератором. Серед них – СФГ «Юлія» що на Черкащині. Директор господарства Отенія Микола поділився досвідом експлуатації такої сушарки. Докладніше

МАЄМО ДОПОМАГАТИ АГРАРІЯМ ОПЕРАТИВНО ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМУ З НЕСТАЧЕЮ ЕЛЕВАТОРНИХ ПОТУЖНОСТЕЙ

За розрахунками аналітиків KSE, морська блокада вже обійшлася українським аграріям в 11,9 млрд дол. Це найбільша стаття втрат агропромислового комплексу за період великої війни. Детальна аналітика з коментарями KMZ Industries і замовника нашого заводу Докладніше
СВІТОВИЙ ВИРОБНИК

ПОНАД 5000 ПРОЄКТІВ
ВТІЛЕНО В СВІТІ

Поділитися:
Відправити посилання
на цю сторінку: