Завантаження
Новини та події
Новини та події

Для будівництва перевантажувального терміналу Alebor Group обрали обладнання KMZ Industries

10.03.2023

Нещодавно на кордоні з Румунією розпочав роботу новий перевантажувальний термінал, який належить провідному гравцю зернового ринку – компанії Alebor Group. В так званому сухому порту встановлене обладнання виробництва KMZ Industries.

Стратегічне рішення

Зважаючи на ситуацію з морськими портами і гостру необхідність диверсифікації експортних шляхів, Alebor Group прийняла рішення виходити на сухопутні кордони та будувати зерновий комплекс — «Вадул-Сіретський термінал», ВСТ.

Рішення було стратегічним: заради створення цілком нового для компанії напрямку тут навіть вирішити пропустити сезон на інших об’єктах Групи – аби мати можливість інвестувати в будівництво власні кошти.

Вибір обладнання: перевага на боці українського

Все встановлене на ВСТ обладнання – повністю від українських виробників. 

KMZ Industries виготовила та поставила для терміналу:

  • 3 силоси BBK місткістю 10 678 тис. тонн кожний – вони використовуватимуться для зберігання і накопичення зерна.
  • 4 силоси СМВУ місткістю 51 тонна кожний – їх експлуатуватимуть для перевантаження продукції на залізницю.
  • 2 барабанних сепаратори на 5 решіт пропускною здатністю 175 т/год (по пшениці при вологості до 16%).
  • 2 норії потужністю 300 т/год загальною довжиною 83 м.
  • 4 норії продуктивністю  200 т/год загальною довжиною 146 м.
  • 13 ланцюгових конвеєрів продуктивністю 300 т/год  і загальною довжиною 390,5 м.
  • 5 ланцюгових конвеєрів продуктивністю 200 т/год і загальною довжиною 86,5 м.
  • 1 ланцюговий конвеєр продуктивністю 50 т/год  довжиною 24 метрів.

Загальна довжина транспортного маршруту складає 730 метрів.

Як розповів в інтерв’ю сайту Elevatorist.com генеральний директор елеваторного напрямку Alebor Group Олексій Цуркан, в цілому обладнання від KMZ Industries та від європейських виробників було майже однаковим у фінансовому плані, але з KMZ Industries Група співпрацює давно, добре знають ці силоси та конвеєри, їхню якість, тож особливих вагань не було.

Керівник також відзначив, що терміни будівництва першої черги зернового терміналу для Alebor Group було найпріоритетнішою задачею і попри стислі терміни постачальник не підвів  –  обладнання поставили без затримок.

Можливості порту і плани на найближче майбутнє

Будівництво першої черги на 30 тис. т зберігання розпочалося 27 липня, а вже 27 жовтня на майданчик прибув перший румунський потяг для перевалки зерна і відправки в порт Констанца. Зараз перевантаження роблять за 12 год (32 вагони із загальним нетто 1,6 тис. т). Коли побудують другу точку завантаження, скоротять час удвічі.

Генеральний директор елеваторного напрямку Alebor Group певен — ці інвестиції у будівництво ВСТ для компанії були виправданими, адже наразі у Групі з прибутком працює тільки цей новий термінал. «Цей напрямок буде дуже затребуваним навіть за умов відкритої води та працюючих чорноморських портів», — переконаний фахівець.

Нагадаємо, із KMZ Industries Група працює з 2007 року, обладнання виробника встановлене на всіх чотирьох елеваторах Alebor Group.  Напередодні війни там було розміщене ще одне замовлення – на 60 тис. т для будівництва на «Вороновицькому ХПП».

ПОПУЛЯРНЕ

Розширили потужності елеватора на Полтавщині більш як на 10 тис. тонн зберігання

Завершуємо монтажні роботи на елеваторному комплексі в Полтавській області, де встановили два силоси лінійки Brice-Baker загальною місткістю 13200 м³ Докладніше

Тримаємо обраний курс на експорт: здійснили комплексне постачання елеваторного обладнання в Румунію

Тепер українські аграрії можуть отримати страхове покриття за зовсім невеликий, у порівнянні з лімітом відшкодування, платіж Докладніше

Нарешті власникам елеваторів доступне страхування від воєнних ризиків

Розроблено та випробувано нові лінійки ланцюгових транспортерів та норій продуктивністю 100 та 175 т/год. Докладніше

Виконали заміну корпусу шротового силосу іноземного виробництва без зупинки виробничої лінії

Завдання, яке було поставлено перед монтажниками, інженерно-технічними та технічними фахівцями виходило за межі стандартного Докладніше

Автоматизація елеваторів: просто про складне

Системи автоматизації елеваторів зазвичай виконують функцію «підказки та попередження». Підказка допомагає оператору швидко орієнтуватися та приймати рішення, а попередження запобігає травматизму персоналу та виходу обладнання з ладу. Програма або блокує неправильні дії, або попереджає оператора – виводить відповідні підказки на монітор Докладніше

Ключові імпортери елеваторного обладнання KMZ Industries – з найближчих країн

Найбільшу частку в експорті обладнання KMZ Industries має Румунія

Докладніше

Нюанси монтажу фермерського елеватора

Вячеслав Степанчук, директор з монтажу та будівництва KMZ Industries розповідає про нюанси монтажу елеватора. Докладніше
СВІТОВИЙ ВИРОБНИК

ПОНАД 5000 ПРОЄКТІВ
ВТІЛЕНО В СВІТІ

Поділитися:
Відправити посилання
на цю сторінку: