07.11.2019
Елеватор – це величезний набір різного роду дороговартісного обладнання, який потребує навченого обслуговуючого персоналу, якісних витратних матеріалів, регулярних оглядів і відповідного рівня сервісу. Досвідчені елеваторники знають: грамотна дбайлива експлуатація окупається уникненням фінансових втрат навіть від одного дня простою.
Існують різні типи регулярних оглядів: щоденний, плановий, міжсезонний.
Є також практика, коли компанії запрошують виробника провести огляд силосів, які вже знаходяться в експлуатації. Яка причина?
Виробник – перший, хто зацікавлений, аби його обладнання експлуатувалося правильно. А огляд за його участі в першу чергу корисний власнику та головному інженеру. Не секрет, що під час роботи технічний персонал може внести зміни в конструктив, відключити датчики або ж просто припускатися помилок. Звісно, у звітах буде вказано, що все обладнання в робочому стані й не потребує жодних ремонтів. А далі виникають різного роду неприємні «сюрпризи» у вигляді аварій чи простоїв.
Професійний же погляд незацікавлених у приховуванні недоліків спеціалістів допоможе виявити огріхи в експлуатації й запропонувати коригуючі дії. Або ж за відсутності таких порушень підтвердити, що служба експлуатації працює ефективно. Вони також підготують детальний звіт, проведуть консультації й нададуть рекомендації щодо питань, які цікавлять спеціалістів.
Силоси також потребують геодезичного контролю. Лише за його допомогою (а не візуально) можна точно визначити, чи ємність стоїть рівно або ж є критичний крен фундаменту і ненормальні викривлення чи нахили ребер жорсткості.
Автор – Вячеслав Степанчук, директор з монтажу та будівництва KMZ Industries (Facebook, Linkedin)
+38 (05346) 221 38
39500, Україна, Полтавська обл.,
м. Карлівка, вул. Сергія Нігояна, 2
+38 (050) 435 76 97
sales@kmzindustries.ua ,
02002, Україна, м. Київ,
вул. Микільсько-Слобідська, 2В