Завантаження

    UA

    Азбука елеватора
    Азбука елеватора

    Зигзагоподібний транспортер

    16.10.2019

    Ланцюгові скребкові транспортери – певною мірою найбільш «універсальний» тип транспортного обладнання. Вони вважаються досить ефективними і практичними, дозволяють здійснювати транспортування в горизонтальному напрямку при максимально дбайливому ставленні до зерна за рахунок низької швидкості (0,6 м/с), також в них легко організувати проміжне вивантаження за допомогою засувки. Всі корпусні складові ланцюгових транспортерів зв’язані болтовими з’єднаннями, що дозволяє швидко монтувати і легко обслуговувати це обладнання.

    Зигзагоподібний транспортер – підвид ланцюгових скребкових транспортерів

    Зигзагоподібний транспортер є однією з модифікацій ланцюгових скребкових транспортерів. В Україні вперше він був виготовлений і встановлений компанією KMZ Industries на одному з елеваторів агропромислового холдингу «Астарта» (смт Війтівці, Хмельницька обл.). Назву обладнанню також дала KMZ Industries.

    Конструкція і складові зигзагоподібного ланцюгового скребкового транспортера

    Зовні зигзагоподібний ланцюговий скребковий транспортер виглядає як «гусяча шия» або англійська Z (звідси і назва) і представляє собою послідовність різних ділянок: пряма горизонтальна ділянка, поворотна секція, похила секція вгору, розворотна (у зворотний бік) секція і знову горизонтальна ділянка.

    Основні складові зигзагоподібного ланцюгового скребкового транспортера:

    • Приводна і натяжна станції.
    • Подвійне дно.
    • Ланцюг із високими скребками.
    • Секції з байпасним завантаженням і проміжні секції з поздовжнім вивантаженням.

    Подвійне дно і високі скребки, які створюють всередині транспортера замкнутий простір, працюють як своєрідний поршень – це дозволяє уникнути зворотної течі продукту, властивої всім транспортерів з кутом нахилу більше 150, і при цьому забезпечити потрібну продуктивність цього обладнання.

    До речі, такий тип транспортного елеваторного обладнання добре «дружить» з футеруванням: наприклад, на «Астарті» для футерування днища і бічних стінок використовували Hardox® 450 – відому шведську сталь із високою стійкістю до абразивного стирання. А також були встановлені поліуретанові скребки – для максимального захисту зерна від травмування.

    У яких випадках застосовуються зигзагоподібні транспортери

    У першу чергу зигзагоподібний транспортер – гарний варіант, щоб з’єднати силоси різної висоти. Тобто якщо у вас були встановлені силоси однієї висоти, а потім ви вирішили розширитися і придбали силоси іншої висоти (вище або нижче) і як результат маєте перепади висот, такий транспортер допоможе з’єднати їх й уникнути необхідності встановлення додаткового норії. До того ж, в цій ситуації зигзагоподібний транспортер набагато ефективніший за звичайний (класичний, із роликовими опорами ланцюга) пологопохилий – у разі використання другого потрібно було б розширювати короби, щоб досягти потрібної продуктивності.
    Також зигзагоподібний транспортер – вдале рішення на складних транспортних розв’язках, на об’єктах, де немає можливості застосувати норію, шнек або стрічковий транспортер.

    Економічно вигідне рішення

    Встановлення зигзагоподібного транспортера для таких завдань – економічно вигідне технологічне рішення. Серед основних переваг використання даної модифікації:

    • Універсальний перехід між різними по висотах сховищами.
    • Значна економія часу і коштів: немає необхідності використовувати горизонтальні транспортери і додаткові норії; встановлення зигзагоподібного транспортера потребує набагато менше часу, ніж монтаж транспортерів і норії, і коштує дешевше.
    • Зберігається можливість декількох завантажень і вивантажень по трасі.
    • Не порушується технологічний ланцюг транспортування продукту.
    • Зигзагоподібний транспортер працює безшумно.
    • Підходить для будь-яких видів культур.

    Потрібно більше інформації? Ми підготували детальні статті:

    1. Із пункту А в пункт Б (читати статтю).
    2. Транспортне елеваторне обладнання (читати статтю).

    Автор – Сергій Шевченко, інженер конструктор KMZ Industries (Facebook, Linkedin).

    ПОПУЛЯРНЕ

    Розширили потужності елеватора на Полтавщині більш як на 10 тис. тонн зберігання

    Завершуємо монтажні роботи на елеваторному комплексі в Полтавській області, де встановили два силоси лінійки Brice-Baker загальною місткістю 13200 м³ Докладніше

    Тримаємо обраний курс на експорт: здійснили комплексне постачання елеваторного обладнання в Румунію

    Тепер українські аграрії можуть отримати страхове покриття за зовсім невеликий, у порівнянні з лімітом відшкодування, платіж Докладніше

    Будуємо новий потужний елеватор для переробного агропідприємства у Черкаській області

    На об’єкті встановлено два силоси СМВУ та два хопери загальною потужністю зберігання 21 тис. тонн, а також сушарка Brice-Baker Докладніше

    Виконали заміну корпусу шротового силосу іноземного виробництва без зупинки виробничої лінії

    Завдання, яке було поставлено перед монтажниками, інженерно-технічними та технічними фахівцями виходило за межі стандартного Докладніше

    Автоматизація елеваторів: просто про складне

    Системи автоматизації елеваторів зазвичай виконують функцію «підказки та попередження». Підказка допомагає оператору швидко орієнтуватися та приймати рішення, а попередження запобігає травматизму персоналу та виходу обладнання з ладу. Програма або блокує неправильні дії, або попереджає оператора – виводить відповідні підказки на монітор Докладніше

    Ключові імпортери елеваторного обладнання KMZ Industries – з найближчих країн

    Найбільшу частку в експорті обладнання KMZ Industries має Румунія

    Докладніше

    Нюанси монтажу фермерського елеватора

    Вячеслав Степанчук, директор з монтажу та будівництва KMZ Industries розповідає про нюанси монтажу елеватора. Докладніше
    СВІТОВИЙ ВИРОБНИК

    ПОНАД 5000 ПРОЄКТІВ
    ВТІЛЕНО В СВІТІ

    Поділитися:
    Відправити посилання
    на цю сторінку: