Завантаження

    UA

    Азбука елеватора
    Азбука елеватора

    Транспортне елеваторне обладнання

    06.04.2019

    Серед найпоширенішого транспортного обладнання для елеватора:

    Норії

    Must have всюди, де є металевий силос. Представляють собою вертикальний стрічковий (рідше ланцюговий) конвеєр, оснащеним ковшами, за допомогою яких здійснюється транспортування продукції на велику висоту. Бувають швидкохідними (інерційними) і тихохідними (гравітаційними). Другі зазвичай використовуються для крихких продуктів, аби уникнути втрат на травмуванні зерна. Також норії вимагають посиленої уваги до безпеки – зокрема, оснащення вибухорозрядними панелями. Читати про зернові норії, які виробляє KMZ Industries.

    Ланцюгові скребкові транспортери

    Певною мірою найбільш «універсальний» тип транспортного обладнання. Вважаються досить ефективними і практичними, дозволяють здійснювати транспортування в горизонтальному напрямку при максимально бережному ставленні до зерна за рахунок низької швидкості (0,6 м/с), також в них легко організувати проміжне вивантаження за допомогою засувки. Всі корпусні складові ланцюгових транспортерів зв’язані болтовими з’єднаннями, що дозволяє швидко монтувати і легко обслуговувати це обладнання. Читати про ланцюгові транспортери, які виробляє KMZ Industries.

    Стрічкові конвеєри

    Дозволяють безпечно транспортувати продукт на більші відстані та з більшою продуктивністю, ніж ланцюгові транспортери, але проміжне вивантаження тут організувати набагато складніше – потрібна спеціальна скидальна металоконструкція, яка значно здорожує обладнання.
    Над силосами такі конвеєри в основному не будуються. Виключення – елеватор, що складається з одного силосу, де немає потреби в організації проміжного вивантаження, або елеватори, в яких використовуються високопродуктивні лінії.

    Як правило, стрічкові конвеєри використовують для кращої реалізації довгих ділянок (від 70 метрів) – щоби з’єднати норійну башту з ланцюговими транспортерами. Також є основним транспортним обладнанням на дільниці вивантаження продукту на морський і суміжні види транспорту. Читати про стрічкові конвеєри, які виробляє KMZ Industries.

    Шнекові конвеєри

    Цей тип транспортного обладнання часто використовують на коротких ділянках технологічного ланцюга – порівняно з ланцюговим транспортером тієї ж довжини та продуктивності, це набагато дешевше. Проте доцільні вони лише там, де немає потреби у збереженні цілісності продукту, наприклад, на комбікормових заводах. Адже «побічним ефектом» шнеків є стирання та подрібнення продукції. Читати більше про гвинтові конвеєри, які виробляє KMZ Industries

    Поради досвідченого елеваторника:

    • Підберіть оптимальну продуктивність транспортного обладнання. Враховуйте плановані обсяги завантаження вашого елеватора і культуру, із якою працюватимете: щоби знайти баланс між швидкістю роботи та процентом травмування продукції.
    • Зверніть увагу на якість матеріалу, із якого виготовлено транспортер, наявність оцинковки. Від цього залежатиме надійність роботи і строк служби вашого обладнання.
    • Перевірте, чи передбачив виробник усі можливі корисні опції. Наприклад, поліуретанові накладки на залізні скребки для ланцюгових конвеєрів – щоб уникнути посиленого травмування культури, чи зачисні ковші, що запобігають переповненню транспортера.
    • Замовте футерування – воно захистить ваше обладнання від швидкого зносу.
    • Перевірте наявність датчиків. Добре, коли виробник включає їх в базову комплектацію. Це – додаткова безпека вашої транспортної лінії, а також можливість безпроблемного включення транспортерів в єдину систему в разі повної автоматизації вашого елеватора.

    Потрібно більше інформації? Ми підготували детальні статті:

    1. Із пункту А до пункту Б (читати статтю).
    2. Вибір норії: аби економія не стала фатальною (читати статтю).
    3. Вибір норії: на що звернути увагу (читати статтю).
    4. Обираємо норії: список дієвих порад (читати статтю).
    5. Прозорий елеватор: як виглядає розумна оптимізація (читати статтю).
    6. Автоматизуй або… (читати статтю).

    Автор – Сергій Шевченко, інженер конструктор KMZ Industries (Facebook, Linkedin)

    ПОПУЛЯРНЕ

    Розширили потужності елеватора на Полтавщині більш як на 10 тис. тонн зберігання

    Завершуємо монтажні роботи на елеваторному комплексі в Полтавській області, де встановили два силоси лінійки Brice-Baker загальною місткістю 13200 м³ Докладніше

    Тримаємо обраний курс на експорт: здійснили комплексне постачання елеваторного обладнання в Румунію

    Тепер українські аграрії можуть отримати страхове покриття за зовсім невеликий, у порівнянні з лімітом відшкодування, платіж Докладніше

    Нарешті власникам елеваторів доступне страхування від воєнних ризиків

    Розроблено та випробувано нові лінійки ланцюгових транспортерів та норій продуктивністю 100 та 175 т/год. Докладніше

    Виконали заміну корпусу шротового силосу іноземного виробництва без зупинки виробничої лінії

    Завдання, яке було поставлено перед монтажниками, інженерно-технічними та технічними фахівцями виходило за межі стандартного Докладніше

    Автоматизація елеваторів: просто про складне

    Системи автоматизації елеваторів зазвичай виконують функцію «підказки та попередження». Підказка допомагає оператору швидко орієнтуватися та приймати рішення, а попередження запобігає травматизму персоналу та виходу обладнання з ладу. Програма або блокує неправильні дії, або попереджає оператора – виводить відповідні підказки на монітор Докладніше

    Ключові імпортери елеваторного обладнання KMZ Industries – з найближчих країн

    Найбільшу частку в експорті обладнання KMZ Industries має Румунія

    Докладніше

    Нюанси монтажу фермерського елеватора

    Вячеслав Степанчук, директор з монтажу та будівництва KMZ Industries розповідає про нюанси монтажу елеватора. Докладніше
    СВІТОВИЙ ВИРОБНИК

    ПОНАД 5000 ПРОЄКТІВ
    ВТІЛЕНО В СВІТІ

    Поділитися:
    Відправити посилання
    на цю сторінку: