Завантаження

    UA

    Азбука елеватора
    Азбука елеватора

    Транспортне елеваторне обладнання

    06.04.2019

    Серед найпоширенішого транспортного обладнання для елеватора:

    Норії

    Must have всюди, де є металевий силос. Представляють собою вертикальний стрічковий (рідше ланцюговий) конвеєр, оснащеним ковшами, за допомогою яких здійснюється транспортування продукції на велику висоту. Бувають швидкохідними (інерційними) і тихохідними (гравітаційними). Другі зазвичай використовуються для крихких продуктів, аби уникнути втрат на травмуванні зерна. Також норії вимагають посиленої уваги до безпеки – зокрема, оснащення вибухорозрядними панелями. Читати про зернові норії, які виробляє KMZ Industries.

    Ланцюгові скребкові транспортери

    Певною мірою найбільш «універсальний» тип транспортного обладнання. Вважаються досить ефективними і практичними, дозволяють здійснювати транспортування в горизонтальному напрямку при максимально бережному ставленні до зерна за рахунок низької швидкості (0,6 м/с), також в них легко організувати проміжне вивантаження за допомогою засувки. Всі корпусні складові ланцюгових транспортерів зв’язані болтовими з’єднаннями, що дозволяє швидко монтувати і легко обслуговувати це обладнання. Читати про ланцюгові транспортери, які виробляє KMZ Industries.

    Стрічкові конвеєри

    Дозволяють безпечно транспортувати продукт на більші відстані та з більшою продуктивністю, ніж ланцюгові транспортери, але проміжне вивантаження тут організувати набагато складніше – потрібна спеціальна скидальна металоконструкція, яка значно здорожує обладнання.
    Над силосами такі конвеєри в основному не будуються. Виключення – елеватор, що складається з одного силосу, де немає потреби в організації проміжного вивантаження, або елеватори, в яких використовуються високопродуктивні лінії.

    Як правило, стрічкові конвеєри використовують для кращої реалізації довгих ділянок (від 70 метрів) – щоби з’єднати норійну башту з ланцюговими транспортерами. Також є основним транспортним обладнанням на дільниці вивантаження продукту на морський і суміжні види транспорту. Читати про стрічкові конвеєри, які виробляє KMZ Industries.

    Шнекові конвеєри

    Цей тип транспортного обладнання часто використовують на коротких ділянках технологічного ланцюга – порівняно з ланцюговим транспортером тієї ж довжини та продуктивності, це набагато дешевше. Проте доцільні вони лише там, де немає потреби у збереженні цілісності продукту, наприклад, на комбікормових заводах. Адже «побічним ефектом» шнеків є стирання та подрібнення продукції. Читати більше про гвинтові конвеєри, які виробляє KMZ Industries

    Поради досвідченого елеваторника:

    • Підберіть оптимальну продуктивність транспортного обладнання. Враховуйте плановані обсяги завантаження вашого елеватора і культуру, із якою працюватимете: щоби знайти баланс між швидкістю роботи та процентом травмування продукції.
    • Зверніть увагу на якість матеріалу, із якого виготовлено транспортер, наявність оцинковки. Від цього залежатиме надійність роботи і строк служби вашого обладнання.
    • Перевірте, чи передбачив виробник усі можливі корисні опції. Наприклад, поліуретанові накладки на залізні скребки для ланцюгових конвеєрів – щоб уникнути посиленого травмування культури, чи зачисні ковші, що запобігають переповненню транспортера.
    • Замовте футерування – воно захистить ваше обладнання від швидкого зносу.
    • Перевірте наявність датчиків. Добре, коли виробник включає їх в базову комплектацію. Це – додаткова безпека вашої транспортної лінії, а також можливість безпроблемного включення транспортерів в єдину систему в разі повної автоматизації вашого елеватора.

    Потрібно більше інформації? Ми підготували детальні статті:

    1. Із пункту А до пункту Б (читати статтю).
    2. Вибір норії: аби економія не стала фатальною (читати статтю).
    3. Вибір норії: на що звернути увагу (читати статтю).
    4. Обираємо норії: список дієвих порад (читати статтю).
    5. Прозорий елеватор: як виглядає розумна оптимізація (читати статтю).
    6. Автоматизуй або… (читати статтю).

    Автор – Сергій Шевченко, інженер конструктор KMZ Industries (Facebook, Linkedin)

    ПОПУЛЯРНЕ

    Повністю автоматизований відбір проб працює на двох елеваторах в Україні

    Система була розроблена і реалізована спеціалістами департаменту автоматизації KMZ Industries. Докладніше

    Елеватор під кулями: як швидко відновити пошкоджений силос і не витратити даремно гроші

    Випробування нової норії потужністю 175 т/год пройшли успішно

    Це вже друга норія, яка була розроблена спеціалістами технічного відділу нашого підприємства з початку повномасштабної війни, протестована та додана до нової продуктової лінійки транспортного обладнання, виготовлюваного KMZ Industries. Особливий акцент при розробці фахівці робили на ощадність в роботі із зерном. Докладніше

    Цього року певний обсяг кукурудзи не був своєчасно зібраний – і культура зимувала в полі. Чи є безпечним таке зерно? На що слід звернути увагу фермерам?

    Про досвід відновлення пошкоджених внаслідок війни елеваторів

    Спеціалісти, зокрема, радять власникам починати процес з ретельної фіксації збитків і наводять відповідні нормативні документи Докладніше

    ЕЛЕВАТОР НА ЛЬВІВЩИНІ

    У Львівській області розришено елеватор найбільшим силосом в лінійці Variant Agro Build. Докладніше

    Чернігівський елеватор з Донецьким корінням

    Елеваторний комплекс ТОВ «Ім. Шевченка», що у Чернігівській області укомплектовано елеваторним обладнанням лінійки Variant Agro Build.
    Про зведення 60 000 елеватора «з нуля», про будівництво біогазового заводу, про втрату потужностей на тимчасово окупованих територіях та релокацію до Чернігівщини розповідає власник елеватора Євгеній Іщенко-Гіллер. Докладніше

    USAID оголосила про нову програму: співфінансуватимуть проєкти з підтримки переробки зернових, олійних та бобових культур

    СВІТОВИЙ ВИРОБНИК

    ПОНАД 5000 ПРОЄКТІВ
    ВТІЛЕНО В СВІТІ

    Поділитися:
    Відправити посилання
    на цю сторінку: